۰۴ تير ۱۳۹۶   ۱۶:۰۰    
 
 
 
 
تبلیغات
 
تبلیغات در روزهای بروجرد
 
خبر ساز RSS
شهردار بروجرد برکنار شد
روزهای بروجرد- در حالی که دو ماه تا پایان دوره شورای شهر کنونی بروجرد  شهردار بروجرد برکنار شد باقی مانده است اعضای این شورا در یکی از آخرین تصمیمات خود منوچهر یوسفی را برکنار کردند. نکته جالب در مورد برکناری شهردار برپایی چند جلسه استیضاح در گذشته بود که هربار یوسفی توانسته بود اکثریت اعضای شورای شهر را با خود همراه کند. بهرحال مشخص نیست اعضای کنونی شورا چرا در دقیقه 90 به چنین اجماعی رسیده‌اند!؟ شاید این اعضاء ناکامی در  ورود به شورای شهر را در عملکرد شهردار جستجو می کنند!!

 

در همین رابطه رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد در حاشیه این جلسه به ایرنا گفت: جلسه پرسش از منوچهر یوسفی شهردار بروجرد با حضور 13 عضو شورای شهر برگزار شد که پس از پاسخ به سوالات مطرح شده و رای گیری اعضا با 11 رای مخالف، یک رای موافق و یک رای ممتنع شهردار بروجرد عزل شد.


محمدرضا معظمی گودرزی افزود: در این جلسه همچنین غلامعباس یاراحمدی با 13 رای موافق به عنوان سرپرست جدید شهرداری بروجرد منصوب شد.


یوسفی از ابتدای شروع به کار دوره چهارم شورای اسلامی، شهردار بروجرد بود.

 

آخرين بروز رساني ( ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ )

نظرات  

 
+10 # شهروند شنبه, 13 خرداد 1396 ساعت 10:31
:نوشدارو بعد از مرگ سهرابlol: :lol: :lol: :lol: :lol:
جواب | جواب با نقل قول | نقل قول
 
 
+3 # شیرین شنبه, 13 خرداد 1396 ساعت 11:17
دنیا به کی وفا کرده....که حالا به یوسفی وفاکنه...
اقای یوسفی شما رفتی...ولی حساب دلهایی که شکستی..حقوحقوقی که پایمال کردی.....بمونه باخدا...که خدا سریع الحسابه...
لعنت به پست و مقامی که برای صاحبش سوءاستفاده کردن رو به ارمغان میاره...
جواب | جواب با نقل قول | نقل قول
 
 
+2 # شهروند شنبه, 13 خرداد 1396 ساعت 14:44
اعضاشورافکر می کردندکه مردم فراموش کرده اند که شورا و شهردار چه بر سر این شهر مظلوم آوردن و فکر می کردن دو باره مردم آنها را انتخاب می کنند تازه اگر رای قبیله و طایفه یکی از اعضا شورا قبلی یداد ایشان نرسیده بود و یا علت حضور یکی دیگر از اعضا بدلیل این بود که خیلی دیر به مجموعه شورا رسید و از طرفی قرار گرفتن در یکی از لیست های بروجرد به ایشان کمک کرد تا دو باره انتخاب شد.
در هر صورت چه فایده ای دارد که امروز شهردار برکنار شد آیا ایشان و شورا پاسخگو هستند که در این مدت چه بر سر این شهر آوردن
آیا پاسخگوی میدان امام هستند .
افسوس و صد افسوس
جواب | جواب با نقل قول | نقل قول
 
 
+1 # مجید شنبه, 13 خرداد 1396 ساعت 17:29
سوالی که پیش میاد چرااین 4سال این کاروانجام ندادن...درحالی که ناکارامدترین شورای ادوار گذشته دست به این برکناری زده که وابستگان درجه یک برخی ازاعضایش بافشاربه شهردار درمسند مدیریتی شهرداری بودند وطایفه گرایی درمیانشان حرف اول رامیزد...درکل مردم این شورای ناکارآمد واعضایش راهیچ وقت فراموش نخواهندکرد
جواب | جواب با نقل قول | نقل قول
 
 
+1 # بصیر شنبه, 13 خرداد 1396 ساعت 23:29
خوشبختانه مردم هم شورا را برکنار کرد چهار سال از شهردار سواری گرفتند و حالا به امان خدا ... چرا زودتر این کار نشد ...تا جایی که شد باج گرفتند ...این انتخاب از روز اول غلط بود ...درس عبرت برای شهردار جدید ...خوشنامی از پول بهتر است ....یکی از منتخبان شورای شهر جدید قول کار و....داده است و حالا جوایگو نیست مردم به دنبال او در شهرداری آواره هستند و او نیست خدا به خیر کند
جواب | جواب با نقل قول | نقل قول
 
 
0 # م شنبه, 13 خرداد 1396 ساعت 23:53
میذاشتن روز اخر کاریشون اینکارو میکردن :o
تاریخ از عملکرد این شور و شهردار سابق قضاوت میکنه ...
گرچه دسته گلشون هر روز قابل دیدنه!!
بروجرد تبدیل شده به روستای بزرگ!! بخصوص مرکز شهر رازون! :o :-?
جواب | جواب با نقل قول | نقل قول
 
 
+2 # احمد يكشنبه, 14 خرداد 1396 ساعت 12:26
از رییس شورا باید پرسید آیا در این چهار سال شهر بر اساس معیار های شهری و شهرسازی اداره شد یا بر اساس میل شما...؟ که چهار سال سکوت کردی... آیا اگر برادرمان مدیر عامل شد شهر خوب شده است متاسفانه اقدام دقیقه نود شورا فایده ای به حال شهر ندارد فقط فایده اش این است که مردم امثال شما را برای همیشه شناخت... خدا حافظ برای همیشه....
جواب | جواب با نقل قول | نقل قول
 
 
+1 # گودرزی يكشنبه, 14 خرداد 1396 ساعت 14:30
اینجا مشخص میشه شورای چهارم وطیف ... ک هماره مخالف عزل یوسفی بودن چقدر نالایق و کوته اندیش وعقده این . ..
یوسفی که ... بااین مدیریتش . حالا غلامعباس که همیشه ذخیره دم دست وطلایی بوده یا شخص دیگه که بشه شهردار. .کی حقوق ما رو میدن!!!؟
جواب | جواب با نقل قول | نقل قول
 
 
+1 # عباس دوشنبه, 15 خرداد 1396 ساعت 08:13
آیا بعلت تخلفات صورت گرفته در شهرداری و همچنین وضعیت ورشکستگی شهرداری نباید ، ایشان به مقامات قضایی معرفی می شدند؟
جواب | جواب با نقل قول | نقل قول
 
 
0 # گل اقا دوشنبه, 15 خرداد 1396 ساعت 13:24
حالا نوبت مدير عاملهاي نالايق و معاونين بي تدبير يوسفي شهردار بي مسئوليت سابق ، مدير عاملي كه با رانت و چانه زني بدست امده ،مدير عامل هاي كه اصلا سر پستشون نيستن ،راستي مسئول هاي مالي سازمانها را حتما عوض كنيد ....
جواب | جواب با نقل قول | نقل قول
 
 
0 # گل اقا دوشنبه, 15 خرداد 1396 ساعت 13:40
با تبريك به شش نفر از اعضاي محترم شوراي جديد و ارزوي نرفتن در ورطه معامله و باند بازي خواهش منديم نيروهاي كارمنددر شوراكه همگي دست چين اعضاي شوراي ناكارامد سوم و چهارم هستن و گوش به فرمان انها هستن با تدبي تعويض نموده چون همه كاركشته شده و در حال درس خواندن و انجام كارهاي شخصي خودشان به صورت نوبتي هستن و غالبا با ارباب رجوع رفتار مناسبي ندارن در ضمن طبق كدام قانون كارمند شهرداري مي تواند كارپرداز شورا شود و با كدام نظارت تحقيق كنيد چرا بايد مدير عامل سازمان ...،حسابدار شورا شود و از همه مزايا و پاداشها ان استفاده كند چرا، حتما نسبت به جابجايي نيروهاي كارمند شوراي شهر اقدام فرماييد و همچنين حسابدار آن
جواب | جواب با نقل قول | نقل قول
 

افزودن نظر

نام *:
نظر:
کد امنیتی:
بازخوانی عکس
کد امنیتی
 
 
 
صفحه اول | درباره‌ی ما | منوی یالا
تمامی حقوق برای نشریه روزهای بروجرد محفوظ می باشد.      استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.
پایگاه خبری «روزهای بروجرد» دارای مجوز انتشار از  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران است 
Powered by VCD Co.