۲۸ مهر ۱۳۹۶   ۲۳:۰۸    
 
 
 
 
تبلیغات
 
تبلیغات در روزهای بروجرد
 
خبر ساز RSS
کارنامه مردودی هوشنگ بازوند در بروجرد و وظیفه خطیر استاندار جدید
کارنامه مردودی هوشنگ بازوند در بروجرد و وظیفه خطیر استاندار جدید

 

روزهای بروجرد- هوشنگ بازوند به انتهای کار خود در استان لرستان رسید. وی  از ابتدای حضور خود به عنوان نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر توسعه، خود را یک مدیر توسعه گرا معرفی کرد. ادعایی که حالا دیگر با بررسی کارنامه وی می توان قضاوت دقیق تری از آن داشت.


بازوند در یکی از آخرین مصاحبه های خود دستاوردهایش را بازگو کرده است و دردمندانه در کارنامه خود هیچ ردی از توسعه در شهرستان بروجرد به عنوان دومین شهر بزرگ استان دیده نمی شود به بیان دیگر کارنامه وی در بروجرد "تقریبا هیچ" است.


 تکمیل پل جهادگران خرم‌آباد، احیای ظرفیت کشت و صنعت خرم‌آباد، پتروشیمی لرستان، احیا کارخانه پارسیلون خرم‌آباد، توسعه فرودگاه خرم‌آباد، ایجاد فضای پل شاپوری خرم‌آباد، افتتاح فاز اول صنایع غذایی گهر دورود، آزاد راه، و راه‌اندازی کارخانه لاستیک ‌سازی لرستان، از جمله پروژه‌هایی است که استاندار به عنوان کارنامه خود بدان افتخار کرده است.


به اعتراف هوشنگ بازوند 1446 روز فعالیتش تقریبا هیچ دستاورد قابل ملاحظه‌ای برای بروجرد نداشته و کارنامه وی همچون اسلاف ناکارآمدش در بروجرد یک مهر پر رنگ مردودی است.


 براستی جناب بازوند؛ استاندار سابق لرستان! سهم جمعیت 350 هزار نفری بروجرد از این مدت زمان طولانی مدیریت شما تنها "دستی پر از  پوچی" بود؟


سخنی با موسی خادمی استاندار جدید لرستان
موسی خادمی استاندار جدید لرستان گام بر میدان مسئولیتی می گذارد که تبعیض و نگاه تنگ نظرانه آفتی است که مدیریت این استان محروم را ناکارآمدتر کرده است. استاندار لرستان بواقع باید استاندار لرستان باشد نه نقش شهردار مرکز استان را بر عهده بگیرد استانداران سابق لرستان آنقدر جایگاه بالاترین مقام دولتی را در استان تنزل دادند که در حد ساختن پارک برای خرم‌آباد هم نزول کردند و بودجه‌ای که باید عادلانه در شهرهای دیگر استان تقسیم می شد صرف عمران شهری مرکز استان کردند وظیفه ای که شهرداران موظف به انجام آن هستند نه استاندار یک استان مظلوم و محروم و حالا تبعیض زده...


مردم شریف بروجرد به امید زنده‌اند و پیشاپیش قضاوت نخواهند کرد. خواسته منطقی آنان دادن سهم‌شان از توسعه استان است نه زیاده می خواهند و نه چشم به سهم دیگران دارند و نه البته نگاه تبعیض آمیز را می‌پذیرند.


 بارها دلسوزان متذکر شده‌اند نگاه تبعیض آمیز منجر به رفتارهای واگرانه در استان خواهد شد و اتحاد و همدلی که لازمه پیشرفت و توسعه است را از بین خواهد برد، چنین مباد...
 

آخرين بروز رساني ( ۰۷ مهر ۱۳۹۶ )

نظرات  

 
+8 # سربندی چهارشنبه, 29 شهريور 1396 ساعت 12:16
خادمی هنوز مستقر نشده مطمئن باشید افراد خناسی در مرکز لرستان او را احاطه می کنند و ذهنیت منفی از بروجرد و توسعه یافتگی بروجرد(به زعم آنها)برایش خواهند ساخت، به نظرم ضرورت دارد گروهی از افراد سرشناس و متعد و مقبول بروجردی با وی دیدار کنند و شرایط بحرانی بروجرد را در حوزه های اقتصادی ، درمانی، آموزشی و امنیتی برای استاندار جدید تشریح کنند.
جواب | جواب با نقل قول | نقل قول
 
 
+3 # سلمان چهارشنبه, 29 شهريور 1396 ساعت 15:22
قبلا خیلی من بعنوان یه شهروند بروجردی یا لرستانی میگفتم این استاندارد واقع استاندارد نیست یعنی نمیدونه وظیفه ذاتی یک استاندار چیه؟
خوب تبیض کرد و خوب بودجه استانو تبدیل به چمنو سنگ فرش برای خرم اباد کرد
تمام شهرهای استان محرومند ولی هیچ نگاهی به هیچکدوم ننداخت
فقرو محرومیت در یه جاهایی در استان خیلی بیشتره و حتی این نیازها نیاز های اولیه حساب نمیشن نیازهای ارژانسی هستن
مثه بیمارستان
از چهرش کینه و نفرت به بروجرد میبارید هر کسی هم که اعتراض میکرد به بهانه اعتراض اون شخص بیشتر بروجردو تخت فشار قرار میداد
من به سهم خودم تا قیامت هم ازش نمیگذرم که بدونه مسئولیت دولتی داشتن شوخی نیست
استاندار جدید حرفهای خوبی زده امیدوارم مسیرش به بیراهه نره و بشه اولین استاندار نمونه استان که لیاقت میخواد این نام
جواب | جواب با نقل قول | نقل قول
 
 
+3 # امید چهارشنبه, 29 شهريور 1396 ساعت 16:29
متن قشنگی بود.
جواب | جواب با نقل قول | نقل قول
 
 
+10 # مجید چهارشنبه, 29 شهريور 1396 ساعت 20:17
من به عنوان یه شهروند بروجردی سر پل صراط جلوی بازوند رو میگیرم اینو جدی میگم
جواب | جواب با نقل قول | نقل قول
 
 
+9 # ایران پنجشنبه, 30 شهريور 1396 ساعت 11:26
در واقع استاندار ، شهردار دوم خرم آباد به حساب میاد
پس اگر مستقل نباشه کاری از پیش نمیره
جواب | جواب با نقل قول | نقل قول
 
 
+7 # امیرحسین شنبه, 01 مهر 1396 ساعت 02:23
احسنت عالی بود انشالله که استاندار جدید گوش کنن
البته من که چشمم آب نمی خوره چون بروجرد همیشه برای لرستان مثل فرزند ناخونده بوده فرزند ناخونده ای که حق جدایی هم نداره و باید در تبعیض بسوزه و بسازه که مبادا به استان لرستان و مرکز اون خدچه ای وارد بشه و از زیر مجموعه هاش کاسته بشه
جواب | جواب با نقل قول | نقل قول
 
 
+3 # مهدی يكشنبه, 02 مهر 1396 ساعت 23:32
واقع گرایانه نگاه کنیم. خرم آباد دیگر آن شهر ساده قدیم نیست و نسل جوان مردم این شهر هشیارانه از همه ابزارها برای پیشرفت شهرشان استفاده می کنند و قدرتمندترین ابزار وجود استاندار و ادارات کل در این شهر است که بدنه کارشناسی و مدیرانش خرم آبادی هستند و هر طور شده استاندار جدید را هم وادار می کنند که در نقش شهردار و ناجی خرم آباد ظاهر شود.

این روال ده پانزده سالی است که در سایه غفلت مردم لرستان و بروجرد و سایه سنگین نمایندگان کم رمق بروجرد به خوبی پیش رفته است و خرم آباد حساب خودش را از بقیه لرستان جدا کرده است. بروجرد هم قربانی این توسعه یک جانبه شده است.
جواب | جواب با نقل قول | نقل قول
 
 
+2 # رحیمی سه شنبه, 04 مهر 1396 ساعت 19:14
سلام-5ساله درتمام سایتهای وابسته به بروجرد فریادزدیم تنهاراه نجات برئجرد پیوستن به استان مرکزی هست مطمعن باشید4ساله دیگه هم خواهدگذشت ووضعیت بروجرد هیچ تعقیری نخواهدکرد عجب مردم بی تفاوتی داره شهرما از تمام شهرهای ایران بی خیالتر هستن نسبت به سرنوشت شهرشون..تمام شهرهای اطراف ائم از ملایر.اراک.درود.خرم آباد صدرجه پیشرفت کردن الی بروجرد!!!!!!کی قراره مردم به خودشون بیان احتکالا روز قیامت...
جواب | جواب با نقل قول | نقل قول
 
 
0 # امیر چهارشنبه, 05 مهر 1396 ساعت 01:46
خداوندا این جناب بازوبند :P الان استاندار ما شده!! آخه چرا کسی و ک توان انجام کاری و نداره ب کار میگیرن؟؟؟
بابا چهارتا جوون و با انگیزه نداره این مملت؟؟ این ها تا کی بر مسند به اصطلاح مدیریت بشینن آخه چ گلی به سر مملکت زدن پاس کاری میشن بین استان ها؟؟؟ این وضع ما کردها و لرهاس !! بسه دیگه اندازه خودش خدمتت کرده بیچاره، نمیکشه نمیتونه ( بازنشتگی) واسه اینا نیست؟؟؟
جواب | جواب با نقل قول | نقل قول
 
 
0 # بروجردي چهارشنبه, 05 مهر 1396 ساعت 11:00
عجيب اينکه اين آقا استاندار کرمانشاه شده!!!
جواب | جواب با نقل قول | نقل قول
 
 
+2 # طباطبایی چهارشنبه, 05 مهر 1396 ساعت 20:20
بروجرد دیگه جای زندگی نیست! ودیگه درست شدنی هم نیست.برنامه نابودسازی بروجرد به طور کامل اجرا شد. ما محکومیم به مهاجرت از این شهر
جواب | جواب با نقل قول | نقل قول
 
 
0 # Unknown سه شنبه, 18 مهر 1396 ساعت 08:47
چرا هر استانداری که میاد کاری برای بروجرد نمیکنه، یعنی همه استاندار هایی که تا حالا اومدن از روی غرض ورزی برای بروجرد کاری نکردن ؟؟ نخیر اینطور نیست ،بی عرضگی مدیران شهرمون باعث عقب ماندگی شهرمونه نه چیز دیگه ...
جواب | جواب با نقل قول | نقل قول
 

افزودن نظر

نام *:
نظر:
کد امنیتی:
بازخوانی عکس
کد امنیتی
 
 
 
صفحه اول | درباره‌ی ما | منوی یالا
تمامی حقوق برای نشریه روزهای بروجرد محفوظ می باشد.      استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.
پایگاه خبری «روزهای بروجرد» دارای مجوز انتشار از  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران است 
Powered by VCD Co.